2014. szeptember 28., vasárnap

Ki vagyok?

Clara sokszor tette fel magának ezt a kérdést:
- Ki vagyok én valójában?
Gyerekkorában otthon úgy bántak vele, mint egy cseléddel. Az iskolában sem volt népszerű, mert nem volt farmerja, magnója, lemezjátszója. Amikor férjhez ment, eleinte ünnepelt hercegnő volt, aztán fizetetlen cseléd, aki ráadásul eltarthatta a férjét. A pályaválasztása sem volt a legszerencsésebb. Pszichológus és újságíró szeretett volna lenni, de apja kigúnyolta ezért, és gyakran ismételgette. 
-Ingyenélő akarsz lenni? Inkább válassz valami jól fizető állást. Clara is hajlott erre a megoldásra, mert nem akarta sokáig hallgatni, hogy "amíg az én házamban laksz, és az én kenyeremet eszed, azt csinálod, amit mondok". Ezért választotta a közgazdasági pályát. Évekig könyvelésből élt, de utálta. Aztán főállású anya lett. Szerette a gyerekeit, de az önbizalma a béka ülepe alatt volt. Ezért aztán egész életében képezte magát, mindig új dolgot akart tanulni, és voltak is sikerei, de ez sem töltötte be a benne lévő űrt.
Aztán itt az utazáson szembesült a valódi kérdéssel:
- Kié vagy?

Kedves Olvasóm, nem az a helyes kérdés, hogy ki vagy, hanem az, hogy KIÉ vagy? Ennek a világnak csak 2 ura van. Az egyiket választani kell, és ha ezt nem teszed meg, automatikusan a másiké maradsz. Ha azt hiszed, hogy önmagadé vagy, önbecsapásban élsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése