2015. január 4., vasárnap

2015. január 4.


Van-e Istennek előre megírt útiterve az életünkre vonatkozóan? Sokat foglalkoztam mostanában ezzel a kérdéssel, ezért megkérdeztem Tőle, mert fontos döntéseket kell meghoznom. Ezt a választ kaptam:

Amikor a gyerekeid kicsik voltak, te határoztad meg, hogy milyen ruhát adsz rájuk. Minél nagyobbak lettek, annál nagyobb szabadságot adtál nekik ebben a témában, és így volt ez más dolgokkal is. Én ugyanígy bánok a gyermekeimmel. Minél érettebbek a hit dolgaiban, annál nagyobb szabadságot adok nekik a döntéseikben. Amíg hitben csecsemők, megmutatom, hogy mi a számukra kedvezőbb választás, de ahogy fejlődnek, egyre kevésbé válaszolok az ilyen jellegű kérdésekre. Neked is most azt mondom, hogy neked adom azt a földet, amire a lábadat teszed. 

Minden helyet, amelyet talpatok ér, nektek adok, ahogy Mózesnek mondtam.
Józs 1.4

Zsolt. 32,8 (Károli)
Bölcscsé teszlek és megtanítlak téged az útra, a melyen járj; szemeimmel tanácsollak téged

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése