2015. január 1., csütörtök

2015. január 1.


Az elmúlt év sok csodát hozott az életembe. 
Megszületett az első unokám, megjelent az első könyvem, de a legnagyobb csoda Isten rendszeres Jelenléte volt.

Minden reggel Ő ébreszt, és felkészít a napi kihívásokra. Ebből van, ami nagyon személyes, de vannak olyan témák, amik talán sok embert foglalkoztathatnak. Ezeket fogom megosztani Veletek napról napra.

Itt az első kincs, amit ma reggel kaptam.

Minden év elején bennem volt a félelem, hogy mit fog hozni a jövő.
Isten válasza a félelmemre:

Azért félsz, mert még mindig nem tudsz teljesen megbízni Bennem. Még mindig ott van benned a gondolat, amit ugyan nem mondasz ki, de a lényege, hogy biztos valami rossz dolog fog történni, mert az nem lehet, hogy Én hagyni fogom, hogy békességben élj. Pedig a legnagyobb örömöm, amikor a gyermekeim örülnek, és békességük van. "Én békességet, és nem romlást terveztem a számotokra"  Jer 29.11

Lehet, hogy jönnek nehézségek ebben az évben is, hiszen így tudsz növekedni, de ott leszek veled, és mindent a javadra fordítok. Ha ezt elhiszed végre, akkor nem fogsz félni semmitől.

Túlságosan megfertőzött a világ gondolkodása, ahol mindig a sorok mögé kell látni, és nincs ingyen ebéd, de nálam csak ingyen ebéd van. Ha tőlem akarsz elfogadni, akkor csak ingyen kaphatsz mindent, mert amiért fizetned kell, az nem Tőlem van.

Reményteljes jövőt terveztem neked.

Elmúlt a félelmem, és megértettem, hogy nekem is szükségem van rá, hogy rögzítsem ezeket a beszélgetéseket, de talán más embereknek is épülésére lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése