2015. január 15., csütörtök

2015. január 16.


Isten ugyanúgy szereti azokat az embereket is akik bántanak téged.
A Nyitott Szív tanfolyam attól volt különleges számomra, hogy fókuszba került az én fájdalmam, amivel addig senki nem törődött. Ez viszont csak egy állomás, és ha valaki itt marad, nem fog meggyógyulni. Az úton végig kell menni. Mostanában csalódtam néhány emberben, akikről úgy gondoltam, hogy igazán fontos lehetne nekik a könyvem, de nem volt az. Cserébe viszont sok olyan ember életét változtatta meg Isten a könyv által, akikről nem is gondoltam volna. Ezért ma ige helyett egy éneket kaptam:

"Teremts bennem új szívet,
Hogy lássam amit Te, nyisd meg szemeimet.
Hadd szeressek úgy mint Te szerettél.
Fájjon az mi Neked fáj,
Hogy elvégezzem azt, amire elhívtál.
Készen álljak végül majd Előtted."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése